Tilaaminen

Tilaukset tehdään Pompan verkkokaupasta.
Tilauksestanne lähetetään sähköpostiinne tilausvahvistus.
Jos tilausvahvistus jää jostain syystä tulematta, ilmoita siitä asiakaspalveluumme.

Mikäli tarvitsette apua tai lisätietota koon valinnassa, autamme mielellämme. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseemme meri (at) pomppa.fi tai soittaa numeroon 0400-330633. Soitot arkisin klo 9.00 – 17.00.

Alle 18-vuotiaalla tilaajalla tulee olla huoltajan lupa tilaamiseen.

Tilausta varten ei tarvitse rekisteröityä, mutta rekisteröityneet voivat seurata tilauksensa etenemistä sivuiltamme. Se myös nopeuttaa tilauksen tekemistä seuraavissa tilauksissa. Lisäksi rekisteröitymällä voi saada halutessaan tarjouksia ja tietoa uutuuksista.

Maksaminen

Meillä voit maksaa ostoksesi suoraan verkkopankista, postiennakolla,  luottokortilla,  tai Klarna-laskulla.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj

y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitus

Postitamme tilatun tavaran mahdollisimman pian sen jälkeen kun tilaus on onnistuneesti rekisteröitynyt verkkokauppaamme. Varastotilanteesta riippuen parhaimmillaan päivän sisällä, pahimmillaan parin viikon päästä. Mikäli tavaran toimitus kestää yli viikon tilauksen jättämisestä, ilmoitamme sähköpostilla mahdollisimman pian.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tilaamillanne tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pesemätön.

Täytä takin mukana tullut palautuslomake.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti ja sen sisältö on kuljetuksessa vahingoittunut, tee siitä ilmoitus postille jo vastaanottaessasi pakettia. Posti on näin ollen velvollinen korvaamaan vahingon.
Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen lähettämisestä.