MYY KÄYTETTY POMPPASI MEILLE

Löytyykö kotoasi käytetty Pomppa, jolle ei syystä tai toisesta ole enää käyttöä? Ehkäpä tuote on jäänyt kasvavalle pennullesi pieneksi tai koirasi tarpeet ovat iän myötä muuttuneet. Oli syy mikä tahansa, voit nyt antaa käytetylle Pomppa-takillesi uuden elämän myymällä sen takaisin meille, helposti ja turvallisesti! RePomppa-palvelun avulla käytetty tuote löytää uuden omistajan ja sinä saat hyvityksenä lahjakortin Pompan verkkokauppaan.

Tältä sivulta löydät tarkat ohjeet käytetyn tuotteen myymiseen. Huomioithan, että otamme vastaan käytettyjä Pomppa-koirantakkeja tällä hetkellä vain Suomesta.

Näin RePomppa toimii

  1. Huolla käytetty tuote ja arvioi sen kuntoluokka.
  2. Täytä lähetyslomake ja postita tuote meille.
  3. Vastaanotettuamme tuotteen, saat hyvityshinnaston mukaisen lahjakortin verkkokauppaamme 1-3 arkipäivän kuluessa. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden myöntämispäivästä.

Usein kysyttyä RePomppa-palvelusta

Otamme vastaan: 

  • Hyväkuntoisia käytettyjä Jumppa-, Sade-, Kevyt-, Perus- ja ToppaPomppia. Tuotteen mallin voit tarkistaa niskan pesulapusta. 
  • Ehjiä, puhtaita ja karvattomia tuotteita, joissa ei ole voimakkaita tuoksuja.

Emme ota vastaan: 

  • Pika, Paddy, Nifty tai Jumpy -nimisiä Pomppa-tuotteita. 
  • Millään tavalla muunneltuja tuotteita.

Tuotteen huolto:

  1. Poista tuotteesta koirankarvat esim. nukkaharjalla
  2. Pese tuote 30 asteen hienopesussa käyttäen hajustamatonta pesuainetta. Neutralisoi mahdolliset hajut käyttämällä väkiviinaetikkaa annostuksella 0,5–1 rkl/takki. Älä käytä huuhtelu- tai valkaisuainetta.

Vastaanottaessamme tuotteen, tulee sen olla puhdas ja karvaton. Noudatathan siis yllä olevia huolto-ohjeita ennen tuotteen lähetystä meille. Mikäli vastaanottamamme tuote on hyvin karvainen, likainen, voimakkaan tuoksuinen tai sen pesulappu on leikattu irti, joudumme veloittamaan jokaisesta vaaditusta lisätoimenpiteestä 3–5 € saadaksemme tuotteen myyntikuntoiseksi. Mahdollisista lisätoimenpiteistä aiheutunut kulu vähennetään tuotteen hyvityslahjakortista. Valitettavasti emme palauta meille toimitettuja tuotteita takaisin asiakkaalle.

Seuraavien kuntoluokkien perusteella voit arvioida tuotteen myyntikelpoisuuden sekä tuotteesta saamasi hyvityshinnan suuruuden.

Kuntoluokka 1
  • Tuote on käytetty, mutta uutta vastaava. Hyvin pidetty ja huollettu. Tuote ja pesulappu ovat täysin ehjiä.
  • Ei karvoja, likaa tai voimakkaita tuoksuja. Tuote on huollettu ohjeidemme mukaisesti.
  • Tuotteessa voi olla pientä käytössä tullutta kulumaa.
  • Ei pinttyneitä tahroja. Kankaan väri on kirkas.
  • Tähän kategoriaan kuuluvat myös korjatut reklamaatiotuotteet, tuotteiden mallikappaleet tai tuotekuvauksissa käytetyt tuotteet.
Kuntoluokka 2
  • Tuote on paljon käytetty, hyvin pidetty ja huollettu. Tuote ja pesulappu ovat täysin ehjiä.
  • Ei karvoja, likaa tai voimakkaita tuoksuja. Tuote on huollettu ohjeidemme mukaisesti.
  • Tuotteessa voi olla käytössä tullutta kulumaa.
  • Kankaan pinnassa voi olla tummia pinttyneitä värialueita. Kankaan väri voi olla hieman samentunut.

Tuotteen lähettäminen on aina ilmaista asiakkaalle. Toimittaaksesi tuotteen meille, täytä ensin lähetyslomake yllä. Saat seuraavaksi tarkat ohjeet tuotteen toimittamisesta meille Postin kautta. Pakkaathan tuotteen huolellisesti, esim. muovipussiin. Muista myös pyytää seurantatunnus jättäessäsi toimituksen Postille, sillä emme korvaa kuljetuksessa kadonneita tai vaurioituneita tuotteita. 

Vastaanotettuamme tuotteen toimitamme lähetyslomakkeessa jättämääsi sähköpostiosoitteeseen hyvistyshinnaston mukaisen lahjakortin verkkokauppaamme 1-3 arkipäivän kuluessa. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden, eikä sitä ole mahdollista vaihtaa rahaksi. 

Olemme asiakkaaseen aina yhteydessä, mikäli tuote ei täytä joltain osin tämän sivun ohjeistusta, joten tutustuthan ohjeisiin huolella. Huomioithan, ettemme valitettavasti palauta meille toimitettuja tuotteita takaisin asiakkaalle.

RePomppa-hyvityshinnasto:

Myyjä saa tuotteesta täyden hyvityshinnan, kun tuote vastaa antamaamme ohjeistusta, joten tutustuthan ohjeisiin huolella. Tarjotaksemme asiakkaillemme täysin läpinäkyvän hyvityshinnoittelumallin, emme veloita meille lähetetyistä RePomppa-tuotteista erikseen posti- tai käsittelykuluja. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, lähettää kuvia ja kysyä lisätietoa, jotta saat varmuuden soveltuvasta tuotteesta, laatuluokasta tai hyvityshinnasta ennen tuotteen lähetystä meille.

Huomioithan, mikäli päädyt palauttamaan RePomppa-lahjakortilla ostamasi tuotteen, lahjakortin summa hyvitetään sinulle lahjakortilla.